Uzyskaj wskazówki, które pomogą Tobie rozwiązać typowe problemy podczas korzystania z funkcji Zdalnego Dopasowania w celu przeprowadzenia zdalnego sesji z protetykiem słuchu.
Zalecamy odrzucenia przychodzących połączeń telefonicznych podczas sesji Dopasowania Zdalnego.
Próba ponownego połączenia nastąpi automatycznie. Jeśli ponowne połączenie nie powiedzie się, system zaproponuje zakończenie spotkania.
Gdy aplikacja Bernafon App nie jest aktywna, protetyk słuchu nie widzi użytkownika i może mieć wrażenie, że występuje problem z połączeniem.
Spróbuj ponownie połączyć się z sesją lub skontaktuj się z protetykiem słuchu.
Aplikacja sprawdza, czy aparaty słuchowe są sprawne. W niektórych przypadkach aplikacja przechodzi w tryb odzyskiwania i aktualizuje ustawienia aparatów słuchowych za pomocą najnowszych ustawień protetyka słuchu. Postępuj zgodnie ze wskazówkami w aplikacji. Jeśli nadal nie możesz przywrócić ustawień w aparatach słuchowych, skontaktuj się z protetykiem słuchu.