Znajdź rozwiązania różnych problemów związanych z przesyłaniem strumieniowym połączeń telefonicznych, muzyki oraz innych dźwięków do aparatów słuchowych z iPada, iPhone'a lub komputera Mac.
Sprawdź, które smartfony będą współpracować z Twoimi aparatami słuchowymi.
Upewnij się, że posiadasz najnowszą wersję aplikacji Bernafon App.
Na telefonie iPhone może być konieczne skonfigurowanie sposobu przekierowywania połączeń oraz innych dźwięków.
W telefonie przejdź do sekcji > Ustawienia > Dostępność > Aparaty słuchowe.
Wybierz Call Audio dla połączeń lub Media Audio dla innych dźwięków.
Wybierz preferowane przekierowanie z listy opcji.
Przejdź do > Ustawienia > Dostępność > Aparaty słuchowe > APARATY SŁUCHOWE MFI.
Upewnij się, że opcja Control Nearby Devices jest włączona.
Może się to zdarzyć z różnych powodów.
Upewnij się, że posiadasz najnowszą wersję aplikacji Bernafon.
Jeśli używasz więcej niż jednego urządzenia Apple z aparatami słuchowymi, ważne jest, aby wszystkie urządzenia Apple miały zainstalowaną tę samą wersję systemu iOS oraz korzystały z tego samego identyfikatora Apple ID. Pomoże to uniknąć problemów z transmisją strumieniową.
Jeśli używasz więcej niż jednego urządzenia Apple z aparatami słuchowymi, spróbuj wyłączyć Bluetooth® na urządzeniu, którego nie używasz.
Uwaga: Bluetooth automatycznie włączy się ponownie na urządzeniach z systemem iOS następnego dnia.
Aparatami słuchowymi można sterować i przesyłać do nich dźwięk z więcej niż jednego urządzenia z systemem iOS - na przykład iPhone'a i iPada - jeśli aparaty słuchowe są sparowane z obydwoma urządzeniami. Musisz być również zalogowany na wszystkich urządzeniach z systemem iOS za pomocą tego samego Apple ID.
Przełączanie między urządzeniami powinno odbywać się automatycznie po rozpoczęciu strumieniowania dźwięku na jednym z urządzeń.
Jeśli chcesz przełączyć strumieniowanie z iPhone'a na iPada lub na Maca (lub odwrotnie), możesz po prostu przenieść aktywne połączenie, rozpoczynając strumieniowanie dźwięku na urządzeniu, którego chcesz używać. Może być konieczne kilkukrotne naciśnięcie przycisku odtwarzania.
Jeśli nie możesz przełączyć się z jednego urządzenia na drugie lub masz problemy z przełączaniem się między urządzeniami z systemem iOS, pomocne mogą być następujące czynności.
Upewnij się, że funkcja Audio Handoff jest włączona.
W telefonie przejdź do sekcji > Ustawienia > Dostępność > Aparaty słuchowe.
Sprawdź, czy funkcja Audio Handoff jest włączona.
Zamknij aplikację Bernafon na obu urządzeniach i upewnij się, że nie działa ona w tle na żadnym z urządzeń.
Rozpocznij strumieniowanie dźwięku na urządzeniu, którego chcesz użyć (może być konieczne kilkukrotne naciśnięcie przycisku odtwarzania).
Otwórz ponownie aplikację Bernafon na używanym urządzeniu.
Czasami strumieniowa transmisja dźwięku jest pomyślnie przesyłana tylko do jednego aparatu słuchowego lub jeden aparat słuchowy wydaje się być odłączony.
Może się tak zdarzyć, ponieważ do aparatów słuchowych podłączonych jest wiele urządzeń z systemem iOS.
Wyłącz Bluetooth w urządzeniu, które nie jest aktualnie używane z aparatami słuchowymi. Umożliwi to urządzeniu z którego w danej chwili korzystasz pomyślne przejęcie połączenia z obydwoma Twoimi aparatami słuchowymi.
Przejdź do > Ustawienia > Bluetooth.
Wyłącz Bluetooth.
Uwaga: Bluetooth automatycznie włączy się ponownie na urządzeniach z systemem iOS następnego dnia.
Jeśli wolisz używać tylko jednego urządzenia z aparatami słuchowymi, możesz odłączyć je od innych urządzeń.