Sprawdź, czy masz Oasisnxt 2022.2 (lub nowszą wersję) oraz konto Dopasowania zdalnego. Potrzebna będzie także kamera internetowa i mikrofon.
Jeśli Dopasowanie zdalne nie jest włączone w oprogramowaniu Oasisnxt, kliknij ikonę ustawień u góry ekranu, aby otworzyć Preferencje. Wybierz sekcje Dopasowanie zdalne oraz włącz tę funkcję Ikona wideo zostanie wyświetlona na pasku narzędzi.
Pobierz instrukcje i przewodniki Dopasowania zdalnego:
> Przewodnik Dopasowania zdalnego Bernafon dla profesjonalistów
> Lista kontrolna dla użytkownika - przed sesją Dopasowania zdalnego
Zaloguj siędo
Dopasowania zdalnego¦3¦ Kliknij ikonę wideo na pasku narzędzi, aby rozpocząć sesję zdalną.
Zaloguj się przy użyciu nazwy użytkownika lub adresu e-mail i hasła.
Wprowadź adrese-mail klienta
Wprowadź adres e-mail, którego klient użył do zarejestrowania się w funkcji Dopasowania zdalnego w aplikacji Bernafon, a następnie naciśnij przycisk Kontynuuj.
Rozpocznij
wizytę zdalną Kliknij przycisk Rozpocznij wizytę, aby nawiązać połączenie z klientem.
Połącz się z aparatami słuch
owymi klienta Kliknij ikonę Połącz, aby wykryć aparaty słuchowe klienta i połączyć się z nimi.
Stan połączenia aparatów słuchowych jest wskazywany przez zielony pasek połączenia.
Komunikacja z klientem
W komunikatorze Dopasowania zdalnego można wybrać różne sposoby komunikacji z klientem:
1. Rozmawiaj z klientem przy włączonej kamerze, abyście mogli się widzieć
2. Rozmowa z klientem bez włączonej kamery
3. Możecie użyć okna czatu, aby wysyłać do siebie krótkie wiadomości
Zdalne programowanie aparatów słuchowych
Zmień ustawienia aparatów słuchowych jak zwykle to robisz w Oasisnxt.
Kliknij przycisk Prześlij, aby wysłać nowe ustawienia do aparatów słuchowych klienta. Nowe ustawienia zostaną aktywowane dopiero po zakończeniu sesji zdalnego dopasowania.
Jeśli zmieniono ustawienia aparatów słuchowych klienta, zostaną one aktywowane po zakończeniu sesji zdalnej.
Przejdź do Zakończ sesję i kliknij Zapisz i zakończ lub Zapisz, aby zakończyć sesję z klientem.
Jeśli dokonano zmian, aparaty słuchowe zostaną uruchomione z nowymi ustawieniami.
Nie widzęsiebie na ekranie w Oasisnxt (Twój klient też Cię nie widzi)
Upewnij się, czy nie wyłączono kamery w komunikatorze Dopasowania zdalnego
Upewnij się, że kamera nie jest zakryta.
Upewnij się, że nie są uruchomione żadne inne programy korzystające z wideo (np. Skype). Zamknij inne programy i uruchom ponownie Oasisnxt.
Jakość wideo jest bardzo słaba
Zwykle jest to związane z jakością kamery internetowej. Jeśli jakość obrazu jest niska, warto rozważyć zmianę kamery internetowej.
Może to być również spowodowane niską jakością połączenia internetowego.
Jakość wideo przesyłanego przez mojego klienta jest bardzo niska
Przepustowość danych wysyłanych przez klienta jest niższa niż zalecane minimum 1 Mbit/s, albo przepustowość pobierania jest niższa niż zalecane minimum 1 Mbit/s.
Jeśli jakość wideo jest bardzo niska, poproś klienta o wyłączenie wideo, a następnie wyłącz własne wideo i kontynuuj wizytę używając tylko dźwięku i czatu.
Widzętylko siebie, nie ma strumienia wideo/audio od klienta
Upewnij się, że klient wyłączył funkcję wideo w swojej aplikacji.
Upewnij się, że klient zezwolił aplikacji Bernafon App na korzystanie z kamery:
Dodatkowe wymagania dla systemu Android:
Uwaga: zmiana niektórych ustawień podczas wizyty spowoduje ponowne uruchomienie aplikacji Bernafon App, kończąc połączenie.
Nie słyszęmojego klienta
Upewnij się, że głośność głośnika i głośność komputera nie są zmniejszone do zera.
Upewnij się, że klient zezwolił aplikacji Bernafon App na korzystanie z mikrofonu
Oasisnxt nie może połączyć się z aparatami słuchowymi klienta
1. Upewnij się, że klient postępował zgodnie z wytycznymi dotyczącymi przygotowania do wizyty, w tym:
2. Przejdź do ekranu Rodzina lub Wybór i podłącz aparaty słuchowe
3. Jeśli problem nie ustąpi, należy ponownie uruchomić urządzenie
Uwaga: zmiana niektórych ustawień podczas wizyty spowoduje ponowne uruchomienie aplikacji Bernafon App, kończąc połączenie.
Sesja zakończyła się nagle
Spróbuj ponownie połączyć się z sesją, aby kontynuować dopasowanie Jeśli klient rozłączył się i spodziewasz się, że spróbuje ponownie się połączyć - poczekaj, aż to zrobi.
W obydwóch w/w przypadkach aparaty słuchowe mogą być używane. Ostatnio przesłane ustawienia (lub początkowego dopasowania, jeśli nie przesłano żadnych ustawień) są przechowywane w aparatach słuchowych.
Aparaty słuchowe wydają się zepsute i klient nie może już z nich korzystać
:
Jeśli aparaty słuchowe nadal wydają się zepsute i klient nie może już z nich korzystać, zastosowanie ma standardowa gwarancja (lub naprawa pogwarancyjna).