Oferujemy szeroki pakiet materiałów marketingowych - od ogólnych ulotek o produktach Bernafon, po wzorniki kolorów. Już dziś przenieś swoją praktykę na wyższy poziom.
307 milionów
Tyle osób niedosłyszących na całym świecie może doświadczyć korzyści z aparatów słuchowych.1
10 lat
Średni czas pomiędzy zdiagnozowaniem niedosłuchu oraz zakupem aparatów słuchowych.2
Dzięki materiałom wizualnym oraz odpowiedniemu przekazowi marketingowemu nasza kampania pomoże Tobie zachęcić potencjalnych Pacjentów do skorzystania z usług Twojego gabinetu.
Zawartość:
Zapoznaj się z materiałami
Kierowane specjalnie do Pacjentów materiały ułatwią Twoją komunikację z Klientem oraz pomogą zbudować wzajemne zaufanie i zrozumienie.
W celu podtrzymania zainteresowania Klienta rozwiązaniami proponowanymi przez Bernafon przygotowaliśmy specjalne materiały umożliwiające zaprezentowanie Pacjentowi możliwości naszych produktów.
Skontaktuj się z Twoim przedstawicielem firmy Bernafon już dziś
1 McCormack A, Fortnum H. Why do people fitted with hearing aids not wear them?. Int J Audiol. 2013;52(5):360-368. doi:10.3109/14992027.2013.769066
2 Oyler, A. L. (2012, January). Untreated Hearing Loss in Adults. ASHA. https://www.asha.org/articles/untreated-hearing-loss-in-adults/